Preguntes i respostes..

|


Hola bloggers! Fa uns dies em vaig subscriure a un foro d'internet ben conegut, el Yahoo Respuestas. Vaig crear tres preguntes a l'apartat de Pel·lícules, i m'he quedat sorpresa ja que m'ha contestat bastanta gent. Aquí teniu les preguntes amb les respostes corresponents.
  • Quina és la millor pel·lícula romàntica que has vist mai? 
Aquesta pregunta va tenir bastant èxit, ja que en cinc minuts em van contestar quinze persones. Vaig obtenir  moltes opinions al respecte. Algunes d'aquestes opinions van ser de l'estil de: A tres metres sobre el cel, Nemo, etc,  per tant no en vaig fer massa cas. Però hi havia gent que realment sabia de què parlava, i em van contestar coses com aquestes: Querio John, Posdata: Te quiero, Los puentes de Madison o Eterno resplandor de una mente sin recuerdos. 

La segona pregunta va ser:
  • Qui és el millor actor del moment?
Aquesta ja no la va contestar tanta gent, però igualment vaig poder obtenir resultats diversos. Per mi, les opinions més encertades van ser algunes com aquestes: Ryan Reynols,Ralph Fiennes o Johnny Deep. En especial em va agradar molt que em diguessin la última resposta, ja que és el meu actor preferit. 




La tercera i última pregunta va ser:
  • Quina és la teva pel·lícula preferida?
Aquesta pregunta també va generar molta expectació i va rebre molts resultats en poca estona. Els resultats que he obtingut han estat molt diversos, aqui us en poso alguns: El club de los poetas muertos, La vida és bella, La saga de El señor de los anillos i la saga Harry Potter, Soy leyenda, Gladiator i Titanic, només en són algunes, hi m'he quedat sorpresa perquè n'hi ha moltíssimes més. Bé, fins un altra.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada