Els millors blogs de tot 4t

|

Hola bloggers! En aquest artícle em toca donar la meva opinió sobre els tres millors blogs del meu curs, específicament un de cada classe. Valoraré la feina feta, l'originalitat, l'aspecte visual i el contingut, sobretot. Bé, aquí teniu la meva opinió sobre els blogs.

A la primera optativa:

Sense dubte el millor blog d'aquesta classe és el de la Míriam Not, i s'anomena: Moda, express yourself. És un blog que tracta sobre la moda i la bellesa, un tema que pot resultar molt interessant. El blog en si ja entra per la vista, el contingut és bo, i els artícles definitivament estan molt treballats. Es nota que el tema li agrada, i és molt original també. Per això crec que de la seva classe és el millor.

A la segona optativa:

En aquesta classe m'ha costat una mica més decidir-me, però finalment he escollit el blog de la Cristina Olmo, que es diu Read & Dance. Està dedicat a la música, sobretot house. Aquest blog també m'ha agradat molt perquè la primera impressió que t'enportes d'ell és molt bona. També m'han agradat molt el disseny i l'estructura del blog, el que m'ha fet decidir per escollir-lo ha estat els seus artícles, ja que demostra que realment li apassiona el tema i no és simplement un altre treball de classe. Crec que es mereix ser el millor blog de la seva classe.

A la meva classe:

El millor blog de la meva classe és evidentment el del Pau Claret, i s'anomena Futbolitis. Com podreu comprobar si seguiu l'enllaç, es tracta d'un blog dedicat exclusivament al futbol, ja que és la seva passió. He escollit aquest blog principalment pel disseny, pero també perquè m'ha agradat molt que sempre el portés al dia, ja que és una de les poques persones que ho ha fet. Però també l'he escollit perquè m'agrada molt veure com reflexa aquest interès tant gran que té pel futbol. Crec que es mereix de sobres ser el millor de la meva classe.

2 comentaris:

Laura Cornet ha dit...

Aquests blogs són els millors sens dubte!!!

Pau Claret ha dit...

Volia dornar-te les gràcies per la teva reflexió:D

Publica un comentari a l'entrada