I què opina la gent sobre el cinema?

|

Hola de nou, bloggers! Bé, avui us porto un article sobre una enquesta que vaig realitzar, per conèixer una mica què pensa la gent sobre la meva afició. Vaig realitzar unes 31 enquestes, tot i que el formulari encara està actiu, i si la voleu fer podeu anar aquí.
Els resultats m’han semblat bastant interessants, ja què he pogut comprovar que moltes persones tenen els mateixos gustos, o molt semblants. Bé, aquí teniu un resum dels resultats de les enquestes.

1. La primera pregunta era una pregunta obligatòria, ja que era: T'agrada el cinema? Com es evident, totes les 31 persones han contestat afirmativament. Aquí teniu la gràfica:




2.  Una altra de les preguntes que vaig formular a l'enquesta va ser què la gent opinava quin dels actors d'una llista li agradava més. Els actors en qüestió eren: Johnny Deep, Morgan Freeman, Brad Pitt, George Cloney i Leonardo Dicaprio. Els resultats a aquesta pregunta han estat els següents: 11 persones opinaven que el millor actor era Jhonny Deep, seguides de 9 persones que creien que el millor actor és Brad Pitt. En tercer lloc es troba Leonardo Dicaprio, amb 6 persones, i en quarta i cinquena posició es troben Morgan Freeman i George Cloney, amb 3 i 2 vots respectivament. Aquí teniu la gràfica:





3. La següent pregunta era: Creus que als actors professionals se'ls paga un sou excesiu per la feina que realitzen? Les possibles respostes eren sí, no i ni idea. En aquesta pregunta, un 68 % de les persones que m'han contestat ( 21 ), han respost que afirmativament, un 10 %( 3 ) han respost negativament i un 23 %   ( 7 ) han respost que no ho sabien. Aquí teniu la gràfica amb les respostes:






4. I finalment, un altra de les preguntes contingudes en l'entrevista era la següent: T'agradaria ser actor professional? He de reconéixer que les respostes m'han sorprés, ja que 13 persones opinaven que sí, però que no ho farien. La segona resposta més votada era no ho he pensat mai, amb 12 persones, i seguida de no m'agradaria, amb 4 i sí, tinc pensat fer-ho, amb 2.






- Per acabar, aquí teniu el model de l'enquesta, que en total consta de 10 preguntes.




- Aquí us deixo també la gràfica d'evolució de les respostes: 




1 comentari:

Míriam ha dit...

Hola! M'està agradant molt el blog. El tema m'encanta, tinc especial devoció pel cinema. Crec que el blog està molt ben fet i te l'has treballat, a més el contingut és interessant. Endavant amb la pàgina! :)

Publica un comentari a l'entrada