I perquè el cinema?

|


Hola bloggers! Bé, si us heu llegit l'article anterior sabreu que avui toca que us expliqui la meva afició. Com sabeu, el meu tema és el cinema. Suposo que us preguntareu, i perquè el cinema? Doncs bé, des de petita que m’agraden molt tant les pel·lícules com la televisió, i de vegades encara em costa fer el que toca i apagar la pantalla. Crec que una de les raons que fa que m’agradin tant les pel·lícules és que durant l’estona que dura la pel·lícula, tant si l’estic mirant a casa jo sola, o amb la família, o estic al cinema amb els amics, aconsegueix que m’evadeixa una estona de la realitat, que m’oblida de tots els problemes i preocupacions i només em concentra en entendre tot allò que veig i sento. I fins i tot, si els actors realment saben fer la seva feina, et pots arribar a posar una mica a la pell del personatge. Va, qui no ha plorat mai amb Titanic, amb el Nen del Pijama de Ratlles, o amb PD: T’estimo? Crec que són pel·lícules que realment fan que et posis en la pell del protagonista, i per això et fan emocionar. Bé, ara ja us he explicat una mica perquè he escollit aquest tema i espero que us interessi almenys la meitat que a mi. 





6 comentaris:

Nina ha dit...

no m'agrada m'encanta. És un dels blogs que més m'agrada perquè comparteix-ho aquesta afició amb tú. Molt interessant, et felicito (:

Joan Camí Mor ha dit...

clàudia tu de gran actriu de Hollywood

Pau Claret ha dit...

Tens un artícle molt interessant. :)

Mikaela ha dit...

Claudia, m'agrada molt el teu Blog, crec que és molt interessant! :)

fsolans ha dit...

Molt bé la introducció. Engrescadora i denota que hi ha un interès més enllà de l'aprovar la matèria.

Pau Claret ha dit...

Segueix així. :D

Publica un comentari a l'entrada