Navegant..

|

Hola bloggers! Avui he estat navegant per la xarxa i m'he trobat artícles  i blogs d'altres persones força interessants sobre el meu hobby, el cinema. Principalment, perquè moltes vegades vols informació sobre alguna cosa referent al cinema, vols buscar novetats, o la cartelera, o les pel·lícules que estàn gravant actualment, o quines són les pel·lícules millor valorades de la història, i mai en trobes. Així que he decidit ajudar-vos una mica. Avui us en ensenyaré unes quantes pàgines interessants que he trobat navegant per internet.
Si busqueu informació sobre les novetats que s'estrenen o que estàn a punt de fer-ho, un recomana mirar aquesta pàgina. Si en canvi, per exemple, busqueu les millors pel·lícules d'aquests últims deu anys, tot i que hi han centenars d'artícles i pàgines que recomanen pel·lícules, us recomanaria mirar aquests artícles d'aquest blog en especial, ja que el contingut m'agrada bastant i estic gairebé d'acord amb tot el que diu.
També, per exemple, si busqueu informació sobre els orígens del cinema, podeu anar a l'enllaç de la Wikipedia, on està perfectament explicat. Si busqueu informació sobre les pel·lícules que s'estàn filmant actualment, podeu mirar aquesta pàgina, o aquest blog, ja que et donen totes les novetats i els tràilers de les pel·lícules més noves. Si el que voleu es mirar pel·lícules online, us recomanaria entrar en aquesta pàgina, per exemple, on en aquesta, amb la exepció que entreu en enllaços que no siguin de la pàgina web Megavideo, ja què ha estat clausurada per l'FBI recentment i està inservible.
Bé, espero que aquests enllaços us serveixin d'ajuda. Fins al pròxim article!


2 comentaris:

fsolans ha dit...

Molt original el títol de l'article. Has d'afegir-hi la imatge del DIIGO on es mostra com has escollit la informació per posar-la a l'escrit.

Cristinaa Rius ha dit...

m'agrada molt el blog, i m'interessa el tema! :) segueix aixi :D

Publica un comentari a l'entrada